2009年10月17日 星期六

忙/生日快樂

實在太耐無更新過我啲blog啦.....可能因為最近真係好多嘢要做....整車....買車....番工.....番學.....做功課.....好多好多嘢要攪....不過總算做完了......雖然不是每樣都做得好好....但最少每樣都做完了~~

我都想係度分享一吓我係呢個地球上生活了二十六年嘅感想....

首先.....只不過係呢一年內我嘅人生出現了一個對我非常重要的轉捩點....我做了一個無人覺得我會做嘅決定....我決定番香港.....其實我自己都好surprse我會有咁強烈嘅感覺想番香港"試"吓.....我係溫哥華十幾年....番到去真係好可能唔習慣....但係....最少我而家嘅感覺話俾我以聽如果我唔番好試吓我會唔甘心...後悔....我同我自己講過唔會再樣我自己人生內再有呢啲嘢發生!!! 所以....一路到呢一刻, 我依然值著呢估動力嚟向前行動!! 無論最後結果係點...我都唔會後悔!!!!

其次....真係好似人大咗....就開始有多好多嘢要唸....未必唔係好時......可以係我番香港之前學習一吓點樣multi-task~~呢啲要上心嘅嘢對我嚟講都好重要.....所以我非常樂意去做呢啲嘢....例如如何去upkeep人與人之間嘅感情啦....如何照顧自己啦.....如何照顧你想照顧的人啦....如何好好好的運用自己的錢財啦......等等等等.....我而家先發現原來我還有很多生命的課程....還沒上完.....不過我相信人生的生命課程時不可能上完的....只可以一直進修.....不停的去做到最好!!!!

好了.....講住咁多先啦....早抖~~

沒有留言:

張貼留言