2010年4月8日 星期四

意向 =>力量

好啦.....好耐無寫blog啦....而家係髮形屋等啲頭髮電直嘅時候就上嚟寫啲嘢....哈哈

今朝蹅車番學考final..... 心情超緊張.....因為今年開始到而家都集中唔到精神做學校啲嘢....攪到"禾"哂....
今朝要考嘅呢科係我今個sem餘番嘅唯一一 科.....如果都唔pass就真係對唔住自己....對唔住係我身邊出錢,出力嘅親朋好友....

一路祈禱一路開車(開眼祈禱of coz!!)....祈完禱後.....有架車係第二條路轉入嚟我前面....車尾有個bumper sticker 寫住 "Intent Gives Energy"....
就係個一刻....我成個人即刻醒咗....原來我從今年年頭開始一直係度發夢....咩都無做過....我無咗過去個 年個份力量.....因為我失去咗個個最原本嘅原因....當我見到個bumper sticker時....我想起我個intent係咩....想起點解我要番好好讀書!!!!

唸起我個intent之後....我再次祈 禱....同神再一次講我點解要去讀書....叫神幫我....給我力量....去做我要做嘅嘢!!~~

雖然我唔知我今朝個final考 成點....但係我有信心我會考得好好!!~~ 一來因為有神幫我, 有朋友支持我.....一來個final易到無輪.....我做咗十分鐘就做哂....仲要係我知道我一定啱tim!!~~

自信.... 你番嚟啦!!!乖乖地....唔好周圍走啦~~

1 則留言:

  1. 首先多謝你對小弟房間既欣賞^^
    不過小弟的房屋實在不敢當有什麼設計可言, 只因鍾意簡單同純白, 再照單執藥而已^^"
    我都follow左你個blog, 有空時一起交流交流丫^^

    祝你讀書考試方面都取得滿意成績~加油加油!!

    回覆刪除