2011年12月22日 星期四

灰/醒覺

睇番自己之前啲POST....好似真係好灰...雖然唔可以話自己而家好樂觀....但係比起之前....我唸已經好咗好多!!!~~在這一年....我有經過起....經過跌...但是....在正式踏入二十八歲時....好像特然醒覺....知道好多嘢唔係努力就可以有的...開心又要過...不開心還是要過....那為什麼要不開心呢??

又到了十二月這個對我來說的"大日子"....又令我再次回想起兩年前我的決定!!!.....今年....我終於決定了在三月回香港!!!....現在的我有點急不及待....很想快點到三月!!!~~可能很想可以快點開始自己的生活吧!!~~可是,之前的顧慮已經減少了很多(不是沒有啦!!~) Eric Tsang告訴個我....決定了一些事就不要想太多....努力去做~~其實這句話很COMMON....但現在聽這句話....很有FEEL!!!~~

到明年的十二月....我很希望....我可以在香港過生日及聖誕!!!~~

沒有留言:

張貼留言